Monday, April 11, 2011

nEw eNtrY @ cItE bArU..

Slm pagi n slm penuh kemesrsaan..Oh sudah lama tidak menghupdate blog ni..dh brp bulan yer..2, 3, .7 bulan sdh tdk menghupdate blog ini..sdh bersrg sude..bz kew? Entah la..yg pasti bile dh start buat keje (buat keje la sgt..tgk KOREAN DRAMA je lebih ..huhuhu)  memang xtgk la umh ni..huhu tu yg bersrg tuh..xkisah la bersrg ke bersawang ke..xrmi sgt tetamu nk menjengah ke umh ini..huhuhu..
Hmm..cmne nk start ek? Bermula bulan September 2010...
Start buat FYP..pesent 2 November..duk mengadap laptop je keje aku 24 jam..nk muntah aku tgk coding..wek wek wek...but i`ve to be strong..nk xnk kene buat jugak..pgi smpi ptg pegi library..ari2 plak tuh..library pn dh muak tgk aku agknye..setelah berpent lelah(kunun la..hehehe) bersama ain, su n ziana n xlupa gk kpd asmat n zein n xlupe gk my rumet..wani yg terpksa mendengr bebelan aku setiap hri..hehhehe (sori to wni)..

tgk wt FYP..

muntah, muntah n muntah lagi..

 Setelah berhempas pulas coding mengcoding..mk kami telah berjaya menyiapkan, membentng n menghntr tesis FYP kami n berseronk-seronak..xsmpt nk jejaln sgt ngn diorng sbb ms terlalu singkt..tp ms yg diluangkn merupakn memori yg cukup indh dlm idup aku spnjg bergelar student di UMT tercinta..Thnx a lot to korng yg sgt2 mengmbil bert sesama kite..Xlupe gk wt pensyarah (En Zailani, Dr Suzuri, Dr Mai, En Md Nor, n sume lecturer yg telah byk bg ilmu n support kt ktorg. Memng xkn kulupa smpi akhir..Thnx sgt2..I really appreciate it..
bz coding mengcoding..(kunun la..heheh)


budget le plak aku kt cni..hehe

berseronok seronak di Pantai Tok Jembal

pe kene ngn aku kt belakng tuh? chet..

Dh hbs fyp..duk umh je la aku menggemukkan bdn smbil melayan KOREAAAAAAAAAAAA..hahahaha...

2 comments:

pengobatan alternatif darah tinggi said...

nice artikelnya gan,,,,

pengobatan alternatif mioma uteri said...

wah kayaknya rame sekali ya??? di mana tuh kumpul2nya??